sâmbătă, 16 iulie 2011

Downing - "Suporterii sunt fantastici!"

 
   Stewart Downing a vorbit astăzi despre venirea sa la Liverpool, scoţând în evidenţă faptul că acesta a fost singurul club la care a vrut să ajungă. Englezul abia aşteaptă să joace în faţa publicului minunat de pe Anfield, mai puţin de o lună de zile fiind până la începerea campionatului englez.

     " Este un sentiment grozav şi sunt foarte fericit că am ajuns aici. A trebuit să aştept câteva săptămâni până să ajung aici, dar sunt încântat de faptul că am semnat cu Liverpool. "

     " Tradiţia, antrenorul şi jucătorii care îi au aici, au reprenzentat o tentaţie mare, şi din momentul în care am ştiut de interesul lor, am ştiut că acesta este locul unde am vrut să vin. "

     " Mă voi simţi foarte onorat să joc pe Anfield. Întotdeauna este frumos să joci aici, deoarece fanii creează întotdeauna o atmosferă fantastică. Când am vrut să joc la Liverpool, acesta a fost primul lucru la care m-am gândit - să joc în faţa acestor fani minunaţi. Abia aştept să o fac! " a mai adăugat Stewart Downing.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.