luni, 25 iulie 2011

Felicitări Suarez!




     Luis Suarez a fost numit cel mai bun jucător de la Copa America. 

   Uruguayanul a marcat in Finală şi a dat şi o pasă de gol pentru Forlan. El a contorizat 4 goluri în aceasta competiţie şi a condus Uruguayul spre al 15-lea titlu de campioană a Americii de Sud.

   Finala Copei America nu a fost o surpriză. Cea mai buna echipă a câştigat. În finală, scorul a fost deschis relativ repede de către Suarez, in minutul 11, după ce s-a distrat cu Veron, fundaşul Paraguayului. Cel de-al doilea gol a fost semnat de catre Forlan, abia la prima reuşită din această competiţie (min 42); acesta a reuşit o execuţie în diagonală în forţă, din careu. Acelaşi Forlan a " stins lumina " pentru Paraguay în minutul 90 la capătul unui contraatac şnur al uruguayenilor, după care mingea a intrat pentru a treia oara in plasa aceluiaşi portar.

   Scorul a fost neverosimil: Uruguay 3-0 Paraguay.

   Luis Suarez a declarat: " Mă bucur enorm că am reuşit să câştigăm aceasta competiţie pentru ţara noastră. E un sentiment de nedescris. Am jucat ca un grup unit şi asta a fost cel mai important, doar astfel se pot realiza lucruri mari. "

   " Cel mai important a fost să începem meciul bine, şi ne-a ieşit. Am intrat cu două goluri în avantaj la pauză şi a fost foarte greu pentru adversari să revină. Ne bucurăm că am ajuns în Finală, iar câştigand-o a atins tot ce am putut să ne dorim " a mai adăugat Luis.

   Îi acordam felicitarile noastre şi aşteptam startul de sezon pentru a-l vedea strălucind şi în Barclays Premier League.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.