luni, 18 iulie 2011

Joe Cole - despre Downing & Asia Tour

   
   Joe Cole este foarte încântat de ultima adiţie a lui Liverpool - Stewart Downing. Ei se ştiu foarte bine de pe vremea când jucau amândoi la naţionala Angliei, iar Joe crede că Dalglish a făcut o mutare foarte bună.

     " Cu toţii ştim de ce este în stare Stewart Downing. Jordan Henderson la fel, iar Charlie Adam a jucat foarte bine în Asia - au venit jucători foarte buni. " a declarat Cole.

   Englezul crede că performanţele sale din perioada de pregătire au fost bune, iar acum, acesta abia aşteaptă începerea noului sezon. 

     " Am fost mulţumit de performanţele mele. Acum, mă simt foarte bine din punct de vedere fizic, dar mai sunt patru săptămâni până la începerea campionatului ... abia aştept! " a susţinut Joe.

   Micuţul mijlocaş a jucat 45 de minute în super-amicalul cu selecţionata Malaysiei, unde au fost prezenţi aproape 90,000 de fani. Atmosfera şi iubirea asiaticilor pentru Liverpool l-au uluit pe Joe.

      " A fost fantastic. Să vină atât de mulţi fani, doar pentru un meci amical - de necrezut. Chiar vezi ce înseamnă Liverpool pentru oameni. Acesta a fost primul meu tur alături de Liverpool, şi a fost fantastic. Toată lumea este mulţumită, am marcat multe goluri, am câştigat ambele partide, nu am avut accidentări - a fost un tur cu succes! " a mai afirmat decarul cormoranilor.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.