sâmbătă, 27 octombrie 2012

Al vostru mereu

 
     "Viaţa e cel mai bun lucru care putea să mi se întâmple."

   Amuzant? Pueril? Cum vă sună? E o "maximă" spusă de mine pe care am ajuns să o spun după ce am trecut prin mai multe experienţe în ultima vreme.

   Vouă pot să vă destăinui aşa că nu o să ezit niciodată.

   A fost o perioadă neagră în viaţa mea care a durat ani, însă acum încet, dar sigur, ies la lumină.

   Ca şi Paul, ca şi Vicenţiu, nu am niciun studiu în jurnalism, sau ceva de genu, scriu doar din plăcere, e un hobby, hobbyul principal.

   M-am călit scriind pentru voi, dar scriind şi pe alte meleaguri pentru ca în final să am şansa să mă afirm ca viitor gazetar pentru oltenii mei. O ramură a unui ziar regional - Gazeta de Sud - a organizat o campanie de recrutare de "jiunimişti."  Ramura se numeşte Jiunimea. Un nume care are trimitere în trecut, familiar pentru cei care aţi luat contact cât de cât cu literatura. Ni s-a impus să scriem un eseu despre viziunea noastră asupra oraşului, cu noul primar. Azi, la sediul gazetei, am dus eseul şi am susţinut şi o probă scrisă şi îmi doresc foarte mult să fiu acceptat, un vis de-al meu devenid realitate, dacă aş reuşi să scriu pentru olteni.

   Nu ştiu cât de semnificativă e ştirea pentru voi. Nu vă temeţi, nu o să dispar de pe blog. O să continui să scriu pentru voi. E o plăcere să scriu pentru voi. E unul dintre puţinele lucruri din viaţa mea pe care le fac cu drag.

   Dacă am vreun plan pe care sper să îl realizez în ceea ce ne priveşte pe noi, ca întreg, ca comunitate, ca familie, atunci sper să avem un site oficial al cormoranilor din România. Un site demn, de căpătâi pentru toată suflarea cormorană din România. Sper ca împreună cu Paul şi cu Vicenţiu să reuşim cumva, cândva să realizăm acest lucru.

   Poate că colegii mei de condei aş fi zis, de tastat, să zicem nu sunt disponibili mâine să scrie pentru voi. O să scriu eu Avancronica Derbyului Merseyside, probabil pe la prânz, fără să dau un eventual prim unsprezece, pentru că am plănuit ca împreună cu câţiva cormorani din Craiova să ne strângem într-un pub să urmărim meciul.

   Să ştiţi că pentru mine cel mai important este ca ştirile sau articolele mele să fie comentate şi dezbătute de voi. Mi se umple inima de bucurioe când văd 20 de comentarii la un articol scris de mine.

   Sper ca mâine să avem ce celebra după meci. Nu, ştiu că mâine o să avem ce celebra după meci. Să mă scuzaţi dacă o să întârzi cu articolul de după meci.

   Ştiu că ştirile mele au mereu acelaşi impact asupra voastră. 

   Al vostru Florin.


LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.