luni, 8 octombrie 2012

Fara titlu

    
     In primul rand vreau sa imi cer scuze fata de voi pentru ca nu am mai postat pe blog. Si Paul si Vicentiu stiu care e situatia mea. Acum stau in pat, la camin, scriind de pe laptopul unui coleg de camera moldovean, pe al carui laptop nu stiu nici macar sa setez limba; de-asta nu scriu cu diacritice.
 
   Nu am pus titlu la postare pentru ca nu stiu ce titlu s-ar potrivi. Sper insa sa interpretati articolul corect.
 
   Imi pare rau ca am ratat ultimele doua meciuri ale echipei noastre favorite. E normal sa se adune frustrare cand nu sunt rezultate. Induram, dupa cum scrie Vicentiu mai jos, cel putin inca un sezon pana echipa va fi unde visam noi.
 
   Cine stie insa cat mai trebuie sa induram? Poate unu, poate zece sezoane. Oricum, eu stiu ca dragostea mea pentru Liverpool nu o sa scada indiferent de cate meciuri o sa pierd, indiferent de cate meciuri o sa o piarda echipa.
 
   Un lucru l-am retinut de la un mare avocat si vi-l impartasesc si voua: "Nu spera, nu dispera."
 
   Succesul o sa ni se para si mai dulce, de-asta umilinta e amara, de-asta viata e frumoasa.
 
   Sper sa ma scuzati ca nu o sa pot sa intru sa postez prea des, dar stiu ca si Paul, si Vicentiu au problemele lor, deci reformulez, sper sa ne scuzati ca o sa vina o perioada in care o sa postam poate neregulat.
 
   Incep noi etape in viata unora dintre noi si e grea perioada de tranzitie.
 
   Eu nu am calcuratorul meu la camin, deci doar in weekenduri o sa pot sa postez, si va promit ca o sa o fac cu acelasi patos, rasplatit pentru ca in timpul saptamanii o sa imi fie si mie dor de voi, scolareilor.
 
   Ar fi mai multe de spus, dar ma rezum la cele de mai sus,
 
   Cu respect, Florin.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.