sâmbătă, 20 octombrie 2012

Liverpool 1-0 Reading

   Iată că a venit și prima victorie pe Anfield. Liverpool a învins-o pe Reading cu scorul de 1-0, la capătul unui meci dominat de către cormorani.


   Brendan Rodgers a făcut o singură modificare în echipa de start față de ultimele două etape de Premier League, Jones i-a luat locul în poartă lui Reina, accidentat. În minutul 19, Liverpool are prima ocazie la poarta oaspeților prin Sterling, care îl încearcă pe McCarthy cu un șut de la marginea careului. Suarez are și el prima ocazie 5 minute mai târziu, când trage puțin peste poartă. Golul a venit în minutul 29, după ce atacantul uruguayan l-a pus pe Sterling în poziție de 1-1 cu portarul, iar tânărul jucător a marcat primul său gol în Premier League. În minutul 38 are loc un moment, pe care nu prea credeam că am să-l mai văd curând, Suarez este faultat la marginea careului și arbitrul dă fault pentru noi... Sincer, m-am frecat puțin la ochi pentru că nu prea-mi venea să cred. La fluierul arbitrului, fanii au început să aplaude, iar același Suarez a șutat în zid. În minutul 2 de prelungire al primei reprize Suarez mai este faultat o dată clar, dar arbitrul nu dă nimic... Era prea mult, totuși...

   
   În rerpiza secundă, pe care eu nu am putut-o vedea din păcate, tabela a rămas neschimbată. Așadar, Liverpool mai obține 3 puncte importante și se apropie ușor de prima parte a clasamentului, că până la primele locuri mai e de muncit, dar vom ajunge și acolo...



LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.