luni, 1 octombrie 2012

Gerrard - reţinut cu privire la câştigarea titlului


   După cum ştim, Steven Gerrard nu a câştigat niciodată titlul cu Liverpool, iar această dorinţă arzătoare îi pătrunde printre gânduri în fiecare zi.

   În urma victoriei din faţa lui Norwich, mijlocaşul britanic a devenit mult mai încrezător, însă a susţinut că ar fi un adevărat miracol, dacă Liverpool va câştiga titlul, până se va retrage din fotbal.

     " Ar fi un miracol dacă am câştiga titlul până la retragerea mea. Spun acest lucru din cauza vârstei mele şi din cauza puterii rivalelor. Campionatul a devenit mult mai puternic, deci este mult mai greu de câştigat. "

     " Nu mai sunt doar Manchester United şi Arsenal, pentru că au apărut echipe precum Manchester City, Chelsea sau Tottenham. De asemenea, Newcastle vine tare din urmă. Anul trecut am terminat pe poziţia a 8-a, dar în acest sezon, cu un joc bun şi cu puţin noroc, putem ajungem în Top4. "

     " Va fi greu să câştigăm titlul până mă voi retrage, însă continui să mă lupt. Voi vedea ce se va întâmpla. " a declarat căpitanul echipei noastre.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.