vineri, 26 octombrie 2012

Victorie

 
     Credeam că o să ratez şi meciul de aseară după ce am ratat ultimele trei confruntări ale cormoranilor. Da, mergea bine netul în cămin, până la ora meciului. Când am găsit link şi voiam să mă uit, s-a supraîncărcat reţeaua. Am luat liftul şi am coborât la parter, unde la intrarea în cămin au pus un televizor pentru paznic. Am văzut meciul singur. La început, pe canapele acolo jos era un nene care îmi povestea despre "Craiova Maxima." Cu un ochi mă uitam la el, cu un ochi şi cu ambele urechi eram concentrat la meci. 

   Din ce am putut să observ, Anzhi a venit pe Anfield timorată. Clar a venit în speranţa să smulgă un punct. Nu i-a ieşit, din fericire pentru noi. 

   Liverpool a jucat excelent în prima repriză. A dominat mijlocul terenului, teren pe care clar mai e nevoie de câţiva mijlocaşi de clasă, şi şi-a impus jocul. M-a intrigat lipsa de implicare a băieţilor în meci din jumătatea celei de-a doua reprize. Cred că deliberat au lăsat-o pe Anzhi să atace, sperând la un contra-atac letal, contra-atac care a fost cât pe ce să se materializeze chiar în câteva rânduri. Mi-am adus aminte de "perioada Benitez" când Reina degaja lung cu mâna pentru Torres.

   Deviez, când a jucat România cu Turcia, l-am întrebat pe fratele meu mai mic: "Cine e cel mai slab de la România?", el mi-a spus: "Grozav." Am zis: "Dacă Grozav marchează România câştigă." Aşa a şi fost. Aseară, cum îl consider pe Downing cel mai slab dintre cei care au jucat, mi-am dat seama că Liverpool o să câştige după ce a marcat prin cel mai slab jucător. 

   "Agger is their motherfucker" mi-am zis după ce m-am amuzat teribil la faza când i-a suflat portarului ruşilor mingea din mâini şi a zvârlit-o în poartă. 

   Nu am cum să nu remarc evoluţia impecabilă a lui Brad Jones; a fost imperial. M-a surprins. Profită din plin de şansele pe care le primeşte. Sper să o ţină tot aşa.

   Udinese a pierdut surprinzător la Young Boys, iar la capătul zilei, doar faptul că Liverpool este pe primul loc în grupă contează. 

   Bring on Everton!


LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.