vineri, 12 octombrie 2012

DEZBATERE: Wilfried Zaha a reapărut pe listă


   Presa din Albion a vehiculat în ultimele luni un posibil interes al cormoranilor pentru Wilfried Zaha, starul lui Crystal Palace. Se pare că mai multe cluburi încearcă să convingă acest jucător, pe care eu nu-l văd ca o mare vedetă. L-am urmărit sezonul trecut într-o partidă cu Manchester United din cupă, şi nu mi s-a părut că poate face diferenţa în prima ligă britanică. Repet, în prima ligă britanică. Poate pentru Championship o fi bun, însă Liverpool merită ceva mai bun de atât, zic eu. Poate greşesc în această privinţă, fiind posibil ca unii dintre voi să-l cunoască mult mai bine decât cunosc eu jocul său. O singură dată l-am urmărit şi nu pot să am o părere clară despre el, dar v-am spus ce cred doar din ce am reuşit să văd.

   Boss-ul echipei de pe Selhurst Park, Dougie Freedman, a făcut o declaraţie în timpul ultimelor zile, afirmând că valoarea lui Zaha este mai mare de 11 milioane de lire sterline, ceea ce mi se pare exagerat. E drept că a marcat patru goluri în ultimele două meciuri, iar acest lucru i-a crescut cota, însă la un asemenea preţ, nu aş fi de acord cu un transfer de-al său. Pentru o sumă mai mică, poate mai discutăm, dar pentru 11 milioane, never fraţilor.

   Cică ar mai fi Manchester City şi Arsenal interesate de el, însă nu prea aş crede că interesul lor este atât de intens, încât să nu mai încapă Crystal Palace de oferte. Nu ştiu ce părere aveţi voi despre acest jucător şi despre acest posibil transfer, dar aş vrea să o aflu. Aştept să dezbatem acest subiect ...

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.