sâmbătă, 23 februarie 2013

Ce ne rămâne de făcut?


   Barclays Premier League rămâne singura competiţie în care mai este implicată echipa noastră. Am fost eliminaţi pe rând din Capital One Cup, FA Cup şi Europa League, de fiecare dată manifestându-ne frustrarea. Ne-am vărsat nervii pe unii jucători (în special pe Reina sau Carragher) sau pe antrenorul nostru, Brendan Rodgers. Este normal ca imediat după un eşec să ai o reacţie mai negativă, însă nu trebuie să-i băgăm şi să-i scoatem în sanctuarul mamii lor. Pân' la urma urmei sunt şi ei oameni şi pot greşi. În orice caz, eu consider că în acest sezon am progresat sub conducerea noului manager, ceea ce mă bucură. Poate ne gândim deja la cum vom arăta în următorul campionat, dar mai avem de jucat până atunci multe partide.

   Unsprezece dispute ne-au rămas în acest campionat, pe care trebuie să le tratăm cu maximă seriozitate. Ne-am cam resemnat cu privire la poziţia a patra, dar mai sunt puse la bătaie încă 33 de puncte. Cine ştie, poate Dumnezeu ne va răsplăti răbdarea, iar minunea se va întâmpla, dar este foarte greu. Trebuie să le luăm pe rând, să avem încredere şi să jucăm fotbal, iar la final vom vedea unde ne vom situa.

   Vreau să vă mai spun că aceste rezultate negative ale cormoranilor mi-au întărit şi mai mult sentimentele pentru această echipă. Parcă o iubesc mai mult, parcă ... (înţelegeţi voi). Mi-am dat seama că Liverpool este o adevărată familie, din care mă bucur că fac parte. Simt că sunt un suporter diferit de toţi ceilalţi pe care îi întâlnesc. Simt că sunt un cormoran ... unul adevărat! You'll never walk alone!

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.