marți, 12 februarie 2013

Despre un anumit sentiment...

 
     Am urmarit si eu meciul cu West Brom dupa ce am ratat intalnirile cu City si Arsenal.
 
   Ma asteptam sa castigam lejer dupa doua egaluri de luat in seama si sa completam seria de meciuri castigate de echipele mari ale Angliei, sa confirmam ca suntem o echipa mare. Nu a fost sa fie. Cei care am urmarit meciul am urmarit o infrangere josnica.
 
   E clar ca Foster a prins o zi senzationala, e clar ca WBA a fost sub Liverpool, dar e la fel de clar ca dupa fluierul final pe tabela, echipa lui Clarke avea un avantaj de doua goluri.
 
   Un rezultat penibil.
 
   Nu ma asteptam ca Gerrard sa rateze penaltyul. Daca Gerrard nu e la inaltime, nimic nu se petrece decent cu Liverpool.
 
   Ii multumesc lui Clarke ca a venit pe Anfield sa arate suporterilor, si mie, ca Liverpool inca nu e pregatita pentru Big4. Ar fi penibila si o evolutie in UCL cu un asemenea joc.
 
   Fratele meu mai mic, fan Bayern, m-a intrebat ieri seara despre Liverpool, i-am spus sincer ca "daca terminca pe 6 eu sunt multumit."
 
   Una peste alta, cred ca pozitiv a fost debutul lui Coutinho, adica decent. Nici nu a stralucit, nici nu s-a blamat. A debutat ok.
 
   Inca ceva, dupa ce Stevie si BR au declarat ca tintesc castigarea Europa League, sper sa nu ne elimine Zenit.
 
   Liverpool ramane aceeasi pentru mine. YNWA!
 

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.