luni, 4 februarie 2013

Mai visăm sau ne trezim din somn?


   Suntem conștienți care este obiectivul principal al echipei noastre în acest sezon: calificarea în Uefa Champions League. Ultimele două dispute, cu Arsenal și Manchester City, trebuiau să aducă cel puțin patru puncte în contul nostru, dar acest lucru nu s-a întâmplat. Ce-i drept, nici nu am pierdut, chiar dacă meciurile au fost disputate pe terenul celor două echipe, cotate mult mai bine în clasament decât noi. În ciuda acestui lucru, întrebarea care ne frământă în continuare este următoarea: mai avem șanse de calificare în Champions League? Vom reuși oare să accedem acolo unde ne dorim?

   Oricare ar fi răspunsul nostru, trebuie să ne gândim că de acum înainte avem meciuri destul de accesibile. Uitându-mă peste program, am constatat că cele mai grele deplasări care ne-au rămas ar fi pe St. James Park, împotriva lui Newcastle, și pe Craven Cottage, acolo unde dăm de Fulham. Destul de accesibil zic eu. Un alt lucru destul de important pe care l-am remarcat și de care beneficiem este acela că avem posibilitatea să surclasăm rivalele pentru mult-râvnita poziție a 4-a, chiar pe teren propriu, iar aici mă refer la partidele cu Chelsea, Everton și Tottenham. Aceste echipe au și un program mult mai dificil decât al nostru. Totuși, Arsenal beneficiază și ea de niște partide mai ușoare, însă dacă noi ne facem treaba și câștigăm ce trebuie, sunt sigur că ne vom îndeplini obiectivul. Toate lumea pierde puncte de unde nu se așteaptă, dar noi nu trebuie să ne auto-includem în această categorie.

   Pentru început, în următoarele două etape, Anfield-ul găzduiește două partide care trebuie câștigate ... cu West Bromwich și Swansea. Nu ne mai permitem pași greșiți! Trebuie să terminăm odată cu această absență din Champions League ... TREBUIE să ne calificăm în Champions League! 

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.