duminică, 15 decembrie 2013

SEC: Tottenham 0-5 Liverpool


   Genial. Nu mă așteptam la un asemenea scor. Nici dacă vroiam să visez, nu o făceam. Am triumfat pe terenul lui Spurs cu scorul de 5-0. Nici acum nu-mi vine să cred. Chestia bună este că nu am niciun reproș. Am jucat excepțional, atât pe faza defensivă, cât și pe cea ofensivă. Am calmat jocul când trebuia, l-am accelerat când avea nevoie. Ce să mai ... perfect!

   În minutul 18, Suarez a deschis scorul. Îmi doream să mai marcăm, pentru a avea un avantaj la pauză. Henderson a făcut-o în minutul 40, însă scorul putea fi mult mai mare în primul mitan.

   Repriza secundă era decisivă. Dacă Tottenham revenea rapid în joc, ne expuneam unei situații în care nu prea ne descurcăm. Totuși, am reușit să marcăm din nou în minutul 75, prin Flanagan, nu înainte de ca Paulinho de la Tottenham să primească cartonașul roșu, corect acordat. Trebuie să recunosc că m-am bucurat pentru Flanno, care a jucat destul de bine în ultimele partide. Suarez a mărit avantajul la 4-0, în minutul 84, prin lob bine plasat, iar Sterling a stabilit scorul final, prin golul marcat în minutul 89. Merita și el un gol. A jucat excepțional, mai ales pe banda dreaptă, când a trecut de Naughton și Fryers aproape de fiecare dată.

   Mă bucur și pentru Jordan Henderson. A fost declarat omul meciului și pe bună dreptate. Pe lângă golul marcat, a recuperat decisiv la câteva goluri. Bravo lui, bravo tuturor!

   În final, trebuie să mai recunosc odată că nu mă aștept la victorie, dar mai ales la o diferență de scor atât de mare. Urmează partida cu Cardiff, pe care trebuie să o câștigăm. YNWA!

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.