sâmbătă, 28 decembrie 2013

Urmeaza Chelsea

     Eu am mai spus-o pe pagina de Facebook pe care postez cel mai frecvent parerile mele despre ce se intampla la club ca din cele 4 meciuri (ma refer la  meciurile tari) pe care le are Liverpool luna asta, m-as multumi cu 8 puncte. Adica m-am gandit la doua victorii si doua egaluri. Ei bine, am invins-o pe West Ham si pe Tottenham, dar ne-a invis City. Liverpool nu mai are cum sa faca 8 puncte, fie ramane cu 6, fie face 7, fie 9.

   Sigur, au fost si meciurile cu Hull, Norwich si Cardiff, dar pe acelea le-am considerat deja adjudecate si asa a si fost :)).

   Intrebarea e, care sunt gandurile voastre inainte de meciul cu Chelsea?

   Eu, ca si inaintea meciului cu City o sa imi spun aceleasi lucruri: "o sa iubesc echipa indiferent de rezultat. Daca imi doresc ceva de la acest meci, atunci imi doresc ca jucatorii nostri sa simta ca si eu ii sustin si ca le transmit asa, virtual energia mea, ca sa castige meciul."

   Voi?


LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.