luni, 21 noiembrie 2011

Johnson - doar mulţumiri către Adam

   Glen Johnson este foarte fericit, după ce a marcat golul victoriei în partida cu Chelsea, în urma unei pase excepţionale a lui Charlie Adam. 

     " A fost fantastic pentru mine că am marcat, mai ales după o pasă a lui Charlie. I-am şi spus după meci că aşteptam acea pasă de 75 de minute. "

     " Adam a fost briliant, mai ales datorită faptului că a jucat un rol important şi la marcarea primului gol. Este dificil ca într-un asemenea meci greu, să găseşti un pic de spaţiu, dar odată ce ai un jucător precum Charlie Adam în echipe, ai nevoie doar de o şansă pentru a marca. "

     " Nu am vrut să mă bucur, deoarece am petrecut nişte ani frumoşi la Chelsea, dar când marchezi un asemenea gol, într-un asemenea moment, este greu să te abţii. "

     " I-am dominat pe Chelsea în prima repriză, dar ştiam că vor reveni şi vor juca bine, dar am sperat până la capăt că vom marca golul victoriei. " a mai adăugat Glen Johnson, omul meciului de ieri.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.