vineri, 31 august 2012

'Apasă pe trăgaci Luis!'


     Sigur, "Pull the trigger Luis" sună altfel, dar acelaşi e mesajul. Asta am auzit la unul dintre comentatori după ratările uruguayanului.

   E incredibil cum lipsa de luciditate la finalizare se transmite de la un sezon la altul. Aproape că regretam fazele pe care Suarez le-a ratat înanite ca Hearts să înscrie, simţeam că am febră. Eram conştient că Hearts e pe val, împinsă de acel avânt pe care ţi-l dă entuziasmul.

   Bine că acelaşi Luis Suarez a închis meciul în minutul 88. Deja mă gândeam "Un gol de-al scoţienilor ne-ar trebui acum." Ar fi nevoie să marcăm de două ori ca să revenim, de două ori în trei minute. Bine că nu s-a întâmplat cum îmi îmaginam eu, contrazis de subconştient.

   Boceam. "Nu se poate încă un sezon fără cupe europene" îmi ziceam.

   Până la urmă a fost bine, cu emoţii, dar ne-am calificat în grupele Europa League.

   E nevoie de un atacant "clinic" cum ar zice Rodgers, un atacant care să bage mingea în poartă pentru că Suarez în majoritatea fazelor pare că are trăgaciul blocat.

   Să sperăm că acest atacant o să vină azi, pe ultima sută de metri, şi o să ne ajute să fim mai "profitori" în atac. 

   E nevoie de un finalizator!


LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.