joi, 9 august 2012

Febra transferurilor

Joe Allen

     Mai sunt mai sunt 22 de zile până se termină fereastra de achiziţii dar atunci deja va fi început campionatul.

   Ne întărim în linişte spune Rodgers... Înainte să ne întărim, am slăbit lotul. 

   Aleatoriu, Dacă Rafa l-a adus pe Aurelio de la Valencia când a venit, acelaşi lucru pare că vrea să îl facă şi Rodgers: să lucreze cu jucători care s-au mai aflat sub comanda sa. Măcar de ar avea aceleaşi rezultate. Cine ştie?

   Chiar ferbră, am văzut zilele astea căutând pe net, mereu aceleaşi ştiri, care dacă le-am fi postat de fiecare dată când le-am citit v-ar fi plictisit.

   De ultimă oră, Allen iar e în curtea noastră. Poate mâine nu mai e. 

   De întăriri clar mai e nevoie chiar dacă managerul are deja o idee a primului unsprezece. Poate chiar şi-l imaginează cu vreun jucător care îi născoceşte minte.

   Indiferent, banca de rezerve arată bine, dar nu ştiu dacă suficient de bine pentru un sezon care se anunţă obositor şi de la care avem pretenţii.

   Nici nu vreau să mă gândesc la noul sezon. Chiar e ferbă asta, a transferurilor.

   Rivalele transferă jucători care au confrmat, cu nume, noi încă mai aşteptăm. Aşteptăm...

   Indiferent cine mai vine, chiar dacă vin în ultimul ceas, îmi doresc doar să fie jucătorii potriviţi.


LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.