duminică, 30 septembrie 2012

Triplu S

   Ieri ne-am bucurat cu toţii pentru prima victorie a echipei în acest campionat. La fel ca şi voi, am crezut că acestă primă victorie va veni mult mai devreme. Dacă e să ne luăm doar după jocul echipei de până acum, am fi asistat la mai multe victorii în acest început de campionat, dar fotbalul se joacă pe goluri şi, bineînţeles, mai intervin şi deciziile arbitrilor. Asta e...


   Brendan Rodgers, încă de când a venit, a dat şansa mai multor 'puşti' să se afirme. Astfel că la meciul cu Norwich, Liverpool a avut până în minutul 60 un atac cu o vârstă medie de 20 de ani. Când am văzut înainte de meci echipa trimisă de Rodgers în teren, cu Sterling-Suarez-Suso în faţă, m-am bucurat foarte mult. Un atac entuziast, Triplu S cum imi place mie să-l numesc, cu cei doi tineri extrem de talentaţi Sterling şi Suso în benzi şi cu Suarez, unul dintre cei mai buni atacanţi din lume, în centru. Să fie asta formula magică a atacului? Fără Borini, Downing sau chiar Carroll, care deocamdată este împrumutat? Eu tind să cred că da.

   Dacă pe Sterling am avut ocazia să-l vedem mai multe minute jucând etapele trecute, ieri l-am putut urmări şi pe Suso mai multe minute, care a început ca titular pentru prima dată. E fantastic. Acest tânăr jucător spaniol, care va împlini 19 ani peste vreo două luni, este capabil să-l pună pe Suarez oricând în situaţie de 1-1 cu portarul advers. Vede bine jocul şi ştie să ţină de minge. Este, ca şi Sterling, extrem de talentat şi merită să înceapă cât mai des ca titular.

   Este clar că viitorul sună foarte bine pentru noi, având un manager inteligent şi o groază de tineri care vor să se afirme, unii începând să o facă deja. Sper să vedem cât mai des de acum încolo tripleta ofensivă formată din Sterling, Suarez şi Suso pentru că par să dea randament împreună, mai ales când Suarez este în formă.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.