marți, 30 aprilie 2013

Este posibil sau nu ca Gerrard să ...?

   Mă tot gândeam zilele acestea la ceva inedit şi am zis că trebuie să vă împărtăşesc şi vouă ideea. Oare ce va face Steven Gerrard după ce se va retrage?

   Bun, Carragher văd că va fi analist la Sky Sports, alături de alţi foşti fotbalişti, majoritatea de la Liverpool. Sunt convins că se va descurca de minune. Are experienţa fotbalistică necesară pentru a aborda orice discuţie bazată pe acest sport.

   Ok, am făcut o mică-mare paranteză, înlăturându-mă de la subiectul acestui post, de la ceea ce vreau eu să vă spun. Aşa că, trecem direct la subiect ... l-aţi vedea pe Steven Gerrard antrenând-o pe Liverpool?

   Mă tot gândesc la diferite posibilităţi: Gerrard secundul lui Rodgers, Gerrard principal plus un alt staff, Gerrard principal şi Carragher secund ... Deci, o fi realistă această idee? Ce scenariu vă puteţi imagina?

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.