joi, 4 aprilie 2013

Rodgers ... pe urmele lui Shankly?


   Brendan Rodgers a venit la club într-un moment foarte greu. Liverpool era inundată de insucces în ultimii ani, în care a experimentat destule experienţe negative. Mi-am dat seama acum câtă presiune a fost şi este pe umerii nord-irlandezului. Să accepţi slujba la un club de talia lui Liverpool, având în spate o experienţă nu prea mare, este o mare şansă de a demonstra ce poţi ... o şansă decisivă.

   Cred că succesul lui Rodgers pe Anfield este un punct culminant al carierei sale de antrenor. Dacă reuşeşti, te urci pe podiumul antrenorilor de elită, iar dacă nu, rămâi un manager al echipelor de la mijloc în jos, un antrenor modest. Totuşi, până acum, trebuie să recunoaştem că Brendan se descurcă.

   Liverpool are nevoie de continuitate, fără şocuri neaşteptate. Tânărul manager nord-irlandez a fost ales pentru marea reconstrucţie a acestui club istoric. Acest lucru a fost confirmat astăzi de Rodgers, care a declarat următoarele: " Treaba mea este să reconstruiesc acest club, aşa cum a făcut-o cu succes Bill Shankly. Este o mare provocare, atât pentru mine şi pentru staff-ul tehnic, cât şi pentru jucători, de care mă bucur în fiecare minut. În acest sezon am văzut progres şi mă aştept să continuăm acest lucru în următorii ani. " ... nişte cuvinte care m-au încântat. Se vede că Brendan este foarte ataşat de club, foarte dăruit muncii lui. Dacă îţi place ceea ce faci, pui suflet.
   

   Antrenorul nostru ne-a obişnuit cu replici frumoase, care ne amintesc de Bill Shankly. Oare să fie acest tânăr manager omul care ne va aduce o nouă perioadă de glorie, asemănătoare cu cele ale lui Shankly sau Paisley? 

   ... pe final, un nou fragment interesant din declaraţia lui Rodgers de astăzi: " Dacă ai trei sau patru jucători de top, aceştia îţi vor aduce victorii, dar niciodată nu-ţi vor aduce titluri. "

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.