duminică, 7 aprilie 2013

Liverpool 0-0 West Ham


   Iată un nou meci frustrant pe Anfield, meci în care, în ciuda faptului că a dominat autoritar, Liverpool nu reuşeşte decât un 0-0 împotriva celor de la West Ham. De ce nu a vrut să intre mingea aia nenorocită în poarta lor? Mult ghinion, prea mult...

   Liverpool a avut mai tot meciul posesia de 80%, vreo 12 cornere şi o grămadă de ocazii. Prima repriză a mai fost cum a fost, dar în a doua... Nici acum nu-mi vine să cred că nu am câştigat. Gerrard, Coutinho, Suarez, Agger, Sturridge, Assaidi au avut fiecare cel puţin o ocazie mare de a marca. Este incredibil cât de bine apără portarul lor la 37 de ani. West Ham a avut o singură ocazie, una foarte mare de altfel, pe finalul meciului când a respins Lucas mingea de pe linia porţii. Nici arbitrul nu ne-a ajutat, în minutul 70 Gerrard este faultat clar în careu, dar nu se dă penalty.

   A fost un meci frumos, cu un final trist pentru noi, "ciocănarii" plecând cu un punct nemeritat de pe Anfield. Meciul astă ne distruge  şi ultimul vis de a prinde un loc de Champions League. Oricum, mie jocul echipei îmi place şi îmi dă speranţe pentru următorul sezon. Cred că Rodgers are toate şansele să creeze o echipă puternică, aşa că deocamdată trebuie să "suportăm" astfel de meciuri şi să mai avem răbdare câteva luni. Suntem pe drumul cel bun, zic eu, aşa că: "You'll Never Walk Alone!"

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.