joi, 22 septembrie 2011

Bellamy - primul gol din noul mandat

 
   Craig Bellamy s-a arătat foarte fericit, după ce a marcat primul său gol în noul mandat la Liverpool, ajutând echipa lui Dalglish să câştige partida de la Brighton. De asemenea, galezul a jucat un rol important şi la golul secund al cormoranilor, marcat de Kuyt.

     " A fost un gol frumos şi sunt foarte fericit că am reuşit să marchez. De asemenea, am jucat în atac alături de Suarez, care este un jucător foarte impresionant. "

     " În prima repriză cred că am măturat cu ei. Jocul nostru a fost foarte bun, dar trebuia să marcăm chiar şi al doilea sau al treilea gol. "

     " În a doua repriză, ne-am şters puţin, iar ei au jucat bine. I-am stimulat să joace, dar noi ştiam că va fi o partidă grea. După golul doi, am cam luat o pauză, dar a fost bine pentru că mulţi jucători aşteptau să primească un joc în picioare, cum eram şi eu, şi ne-am bucurat de acest lucru. " a mai adăugat Bellamy.

REZUMATUL PARTIDEI BRIGHTON 1-2 LIVERPOOL ESTE DISPONIBIL ÎN PAGINA REZUMATE! 

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.