sâmbătă, 17 septembrie 2011

Redknapp - "L-am vrut pe Suarez !"

   
   Boss-ul lui Tottenham Hotspur, Harry Redknapp, regretă faptul că nu a bătut-o pe Liverpool, în lupta pentru semnătura uruguayan-ului, Luis Suarez. 

   Acesta a afirmat că dorise să-i aducă şi pe Andy Carroll şi Stewart Downing pe White Hart Lane, dar Liverpool i-a luat-o înainte.

     " Ne-am gândit la Carroll. L-am urmărit, dar nu eram în stare să plătim 35 de milioane de lire sterline pentru un jucător. Era prea mult pentru noi. " a afirmat acesta despre dorinţa sa de a-l aduce pe Carroll la Spurs.

     " Să fim sinceri, ne-a interesat şi Suarez. Puteam să-l luăm dinainte, dar nu eram siguri pentru că suma de transfer era în jur de 30 de milioane de lire sterline, ceea ce era un pic prea mult pentru noi. " a adăugat Harry despre aducerea lui Suarez.

     " Îmi place Downing. Am vrut să-l aduc pe el şi pe Ashley Young, dar nu am reuşit. " a mai susţinut acesta despre posibila aducere a lui Downing pe White Hart Lane.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.