marți, 6 septembrie 2011

Reina - viitorul său este la Liverpool

 
   Pepe Reina a susţinut zilele acestea că îşi doreşte să rămână la Liverpool cât mai mult, poate încă cinci ani de acum înainte.

   El a fost una din ţintele lui Manchester United în această perioadă de transferuri, ca să-l înlocuiască pe Edwin van der Sar, dar spaniolul a refuzat o plecare de la mult-iubitul club britanic.

   Acum, când viitorul se arată strălucit sub conducerea lui Kenny Dalglish, Pepe îşi doreşte să rămână alături de toată lumea la acest club minunat.

     " Intenţia mea este să continui aici. Când am venit aici, nu am crezut niciodată că voi sta şapte ani, însă acum, planul meu este să stau 10 ani sau 12. Toată lumea este diferită, dar soţia mea şi copiii mei sunt foarte fericiţi aici. Sunt un 'scouser' acum, iar afecţiunea pe care o primesc de la oamenii de aici este incredibilă, şi chiar apreciez lucrul ăsta. " a afirmat Reina.

   Sperăm şi noi ca Pepe să rămână, deoarece, după părerea mea, în momentul de faţă, spaniolul este cel mai bun portar din Premier League, şi nu cred că există prea multe persoane care ar putea contesta această opinie. You'll never walk alone, Pepe Reina!

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.