vineri, 16 septembrie 2011

Flannagan: "Sunt pregătit pentru meciul cu Spurs"





     John Flannagan priveşte cu încredere revenirea în primul unsprezece al echipei şi declară: "Sunt pregătit pentru meciul cu Spurs."

   Tânărul fundaş a fost titular în meciul de deschidere a noului sezon, dar în următoarele patru meciuri a fost ţinut pe banca de rezerve. Cum Kenny Dalglish nu dispune de serviciile lui Johnson sau Kelly, iar la Skrtel se vede că nu e fundaş dreapta "de meserie", Flannagan îşi cere permisiunea de a juca în meciul de duminică din Londra.

     "Sper să revin în prima echipă, eu asta ţintesc. Sunt câţiva accidentaţi şi sper să fiu titularizat şi să demonstrez ce ştiu. Kelly a revenit la antrenamente, dar titularizarea mea depinde de decizia lui Kenny. Dacă se va apela la serviciile mele, nu pot să afirm decât că sunt pregătit pentru meciul cu Spurs."

   "Datoria mea este sa continui să mă antrenez bine şi să îl răsplătesc pe Sir Kenny prin meciuri bune" a declarat Flanno.

   Cred că noi, fanii "cormorani" ar trebui sa fim mai ingăduitori cu Flannagan. E adrevărat că a greşit în prima etapă cu Sunderland, dar să nu uităm: John Flannagan are doar 18 ani, iar în sezonul trecut a jucat extraordinar de bine. Cum li s-a întâmplat altor legende crescute de academia lui Liverpool, eu zic aşa: doar încrederea noastră îl poate ajuta pe John să crească, haideţi să îl ajutăm. Flanno are potenţial şi poate să ne facă mândrii că i-am insuflat încrederea de care avea nevoie, la momentul oportun. YNWA!

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.