miercuri, 28 septembrie 2011

Enrique vrea mai mult !

   Jose Enrique este omul care a rezolvat în sfârşit problemele lui Liverpool pe partea stângă a apărării, iar de la venirea sa, jucătorul a impresionat foarte mult. Cu toate acestea, spaniolul nu crede că a arătat încă tot ce poate, vrând să devină un jucător spre care Vicente del Bosque (selecţionerul Spaniei) să privească mai mult.

     " Ca să ai fanii de partea ta, trebuie să joci foarte bine. Desigur, trebuie să joc mai bine, iar când văd ce greşeli mai fac, îmi vine să mă lovesc singur. Sunt ca orice persoană - ştiu când am făcut ceva greşit, şi când am făcut ceva bun. Până în momentul de faţă, cred că mi-am făcut treaba bine, dar pot şi mai mult. "

   Jose ne-a dezvăluit un secret care îl face să devină mult mai bun. Urmăreşte videoclipuri cu alţi fundaşi stânga foarte buni, cum ar fi Ashley Cole de la Chelsea.

     " Urmăresc videoclipuri cu alţi fundaşi stânga. Îmi place foarte mult Ashley Cole, care este unul dintre cei mai buni fundaşi stânga din lume; Marcelo de asemenea. " 

     " Trebuie să joc mai bine ca să fiu selecţionat şi în naţionala Spaniei. " a mai adăugat Enrique.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.