duminică, 11 septembrie 2011

Gerrard - speră la o revenire rapidă

   
   Căpitanul lui Liverpool, Steven Gerrard, abia aşteaptă să joace din nou în tricoul lui Liverpool, după lunga accidentare care l-a ţinut pe bancă timp de cinci luni de zile. 

   Multă lume spune că Gerrard va reveni în partida cu Tottenham Hotspur de etapa viitoare, dar revenirea sa s-ar putea amâna până la meciul cu Everton, de pe 1 octombrie.

     " În ultimele zile am progresat spre antrenamentul la zi cu toată echipa. A fost un pic şocant pentru mine, deoarece în ultimele trei-patru săptămâni, am lucrat separat doar cu Darren Burgess, pentru a-mi recăpăta cât de cât condiţia fizică. Însă acum, este total diferit alături de băieţi - mai greu şi mai rapid. Am tras mult în ultimele zile, iar acum sunt puţin cam obosit, dar mă bucur că m-am întors la antrenamente, şi sper să fiu convocat pentru partidele din următoarele săptămâni. " a adăugat căpitanul lui Liverpool.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.