vineri, 13 iulie 2012

Bun venit Borini!


     Fabio Borini, jucătorul lui AS Roma, a fost transferat la Liverpool, devenind primul transfer din "era" Rodgers.

   Tânărul jucător italian a semnat un contract pe termen lung.

   Iată ce a declarat Borini la primul interviu după transfer:

   " Mă simt foarte bine, şi să revin în Anglia de asemenea. Am venit la un club de vârf, care a câştigat foarte multe trofee în trecut şi va câştiga şi pe viitor - sperăm. Am încrederea managerului şi a clubului şi sunt foarte mândru că mă aflu aici. "

   Rodgers a declarat următoarele despre jucătorul italian:

   " Am ţinut foarte mult să îl aduc aici. Fabio se mulează pe stilul de joc pe care vrem să îl imprlementăm. Are un talent extraordinar, la 21 de ani, înscrie goluri, atenţia şi concentrarea din jocul lui sunt caracteristici pe care le vrei de la un jucător. "

   Borini va juca în tricoul cu numărul 29.

   YNWA Borini!

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.