duminică, 8 iulie 2012

Rodgers prin ochii mei



     Desigur, poate trebuia să scriu acest articol mai demult dar abia acum încep să îl intuiesc pe Brendan Rodgers.

   Nu am căutat nici pe Wikipedia, nici pe alte siteuri informaţii despre actualul nostru manager.

   Se ştie însă că a lucrat cu Mourinho la Chelsea. Mourinho, da, poate cel mai mare antrenor din toate timpurile. Cu toate că are un comportament flegmatic cu presa, pentru protecţia sa, să ştiţi că Mourinho e un miştocar. Cred că înainte să ştie să facă tacticile, e un personaj care ştie să se facă ascultat, ştie să strângă oamenii în jurul lui, să le atragă atenţia, să se facă înţeles. La antrenamentele Realului, atmosfera mi se pare degajată, foarte degajată. Când vine însă vorba de antrenamente, antrenamente se numesc.

   Deci, părerea mea e că Mourinho e cel mai mare manager din toate timpurile. Că Rodgers a fost sub aripa lui Mou, e acum în avantajul lui Liverpool.

   Rodgers, a avut o ascensiune interesantă din câte am dedus. A antrenat Reading, a avut unele probleme, din care afirmă că a învăţat multe, s-a schimbat, a ajuns la Swansea. În fine. La Swansea a avut un ultim sezon extraordinar, şi nimeni nu cred că poate să conteste acest lucru. 

   Pasul către Liverpool cred că e firesc. Nu mi se pare nimic greşit cu Brendan. Totul e firesc. E dedicat muncii sale, le vorbeşte deschis jucătorilor, cu care, din imagini, îmi dau seama că are o relaţie strânsă. Sunt sigur că vorbeşte cu fiecare jucător în parte despre orice, nu numai despre fotbal.

   La început mi se părea urât, sobru, nu înţelegeam ce e cu (aşa mi se părea mie) negativismul său. L-am intuit exact pe dos la început, sunt sigur. 

   Sunt unele trăsături pe are le are, în privinţa cărora sunt sigur că nu mă înşel.

   Simt că munceşte mult, se dedică în totalitate fotbalului, lui Liverpool şi vrea să facă performanţă.

   În momentul ăsta, cred că e managerul de care avea nevoie Liverpool.

Are toată încrederea mea. 

   Aştept cu strângere de inimă ca şi rezultatele pe care le are pe bancă lui Liverpool să îmi confirme că nu m-am înşelat în privinţa lui.

   YNWA RODGERS!

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.