miercuri, 4 iulie 2012

Primul transfer . . . oare când ?


   Băieţi, vă salut! Nu ştiu de unde, dar mi-a venit o mare poftă de a scrie un astfel de articol, uitându-mă puţin la ceea ce se mai întâmplă în Barclays Premier League, iar aici mă refer exclusiv la piaţa transferurilor.

   Unii dintre voi se plâng cam des de faptul că echipa noastră nu transferă nimic, iar alţii mută de nu se văd. Ei bine, m-am cam molipsit şi eu puţin. Nu prea îmi vine bine nici mie când văd că alte echipe aduc jucători buni, iar noi stăm şi aşteptăm ca de obicei, iar în ultima săptămână dăm 40 de milioane pe unul care nu merită nici jumătate din suma asta (nu mai exemplific pentru că se înţelege).

   Tottenham l-a transferat astăzi pe Gylfi Sigurdsson, ajuns vedetă prin numeroasele zvonuri apărute în ziare, iar Everton l-a adus gratis pe Steven Naismith de la Rangers. Aceşti jucători s-au adăugat pe lista transferurilor din această vară, acolo unde echipele mici au adus fotbalişti destul de buni, care cred eu că puteau juca în echipa noastră fără probleme. Aici mă pot referi la Pavel Pogrebnyak, care a ajuns la Reading de la Fulham, şi totuşi nu înţeleg cum au putut să-l cedeze londonezii, ţinând cont de faptul că a marcat ceva goluri pe Craven Cottage. După părerea mea, era un jucător care mergea bine în atacul cormoranilor, acolo un Suarez servea, el marca. Un alt jucător care îmi place şi care cred că putea fi adus la noi este Mladen Petric. Chiar dacă are 31 de ani, sunt de părere că fostul decar a lui Hamburg lua fără grijă faţa unor jucători de pe Anfield, care mai aleargă câteodată degeaba pe teren.

   Ceea ce am vrut să subliniez este că Liverpool ar trebui să fie mult mai atentă pe piaţa transferurilor. Sunt jucători buni care ar putea fi aduşi, dar nu ştiu cum se face şi pleacă la alte echipe mult mai slab cotate decât a noastră. Ori ne trebuie un magnet mai scump ca să-i atragem, ori nu ştiu ... Stau ca voi şi văd toată ziua câte un transfer bun făcut de alte echipe, iar noi stăm şi stăm şi aşteptăm, însă totuşi ... să revenim la replica lui Florin ... CUMPĂTARE!

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.