duminică, 2 septembrie 2012

11


     Acum că s-a încehiat campania de achiziţii, cu venirile şi plecările ştiute, stabilite, putem să ne dăm cu părerea despre un eventual prim unsprezece, pe care fiecare şi-l imaginează altfel, în funcţie de jucătorii preferaţi.

   Dacă mă întrebaţi pe mine, dacă nu sunt probleme cu accidentările, cum a fost şi încă este Enrique, care se spune că va reveni în meciul cu Sunderland (următorul meci după cel cu Arsenal), în apărare formula pare stabilită: Johnson - Skrtel - Agger - Enrique.

   La mijlocul terenului probabil că Rodgers i-a promis lui Mourinho că dacă îl lasă să vină, îi asigură un post de titulat, deşi se ştie că nimeni nu are postul de titular asigurat, lui Şahin. Deci, acum cu accidentarea lui Lucas, cred că în faţa apărării, chiar dacă nu sunt închizători vor juca Şahin şi Allen. Gerrard va juca imediat înaintea lor, având libertate mai mare de mişcare.

   În atac e clar că nimeni şi nimic, mai puţin stările patologice sau suspendările, nu pot  să îl scotă pe Suarez din echipă. Problematică e titularizarea aripilor. Dacă pe Downing l-am văzut reprofilat fundaş stânga pentru că e adevărat şi cu toţii puteam să afirmăm că nu dă randament ca aripă, nu ştiu cine să cred că va juca în dreapta. Borini? Nu, sper că nu. Nu are nici tehnica şi nici viteza necesară unei aripi. Unii spun că Suarez la Ajax a jucat pe acea parte într-o formulă tot cu trei atacanţi, dar se pare că e preferat în centru Luis. Pe partea stângă a atacului Sterling pare că începe să se afirme ca un titular. Assaidi se poate să joace şi el. Deocamdată nu l-am văzut la lucru, nu ştiu nici pe ce post mai poate să mai joace, pentru că mă gândesc că ar putea să joace şi ca aripă dreapta, deci nu mă pronunţ în privinţa lui.

   E un prim unsprezece sclipitor zic eu, însă banca totuşi nu oferă rezerve care să intre să facă diferenţa. Dacă nu acum, poate la iarnă o să fie aduşi jucătorii care să completeze lotul. 

   Mă bucur că Brendan Rodgers să zicem a făcut curăţenie şi a adus unii jucători care chiar au clasă.

   Mulţumiţi, nemulţumiţi, ăştia sunt jucătorii, cu ei defilăm.


LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.