luni, 3 septembrie 2012

Sterling - cel mai bun 'transfer'?

   Liverpool a adus în această vară 5 jucători: Fabio Borini, Joe Allen, Oussama Assaidi şi Samed Yesil pentru aproximativ 30 de milioane de lire sterline şi Nuri Sahin, sub formă de împrumut. Este prematur să vorbim dacă unul dintre ei este sau nu un transfer reuşit, mai ales că Assaidi şi Yesil nu au bifat niciun minut, iar Sahin a jucat doar 67 de minute.  Joe Allen a evoluat în primele 3 partide de Premier League şi a facut-o destul de bine şi dacă va continua aşa, am putea foarte uşor să-l numim un transfer reuşit. Dar Borini? După primele 3 partide pare să fie departe de atacantul de care avem nevoie. Totuşi suntem la început de drum, să sperăm că pe viitor va evolua.

   Atenţia mea şi probabil şi a voastră este aţintită către un alt jucător, şi anume Raheem Sterling. Cu toţii îl ştiam ca un jucător talentat şi pe care îl vedeam în viitor ca un mare star, dar totuşi în acest început de sezon evoluţiile sale sunt peste aşteptări, spun eu. Cu siguranţă Sterling poate fi ales în cel mai bun 11 de Premier League atât în această etapă, cât şi în etapa trecută. Folosit de Brendan Rodgers titular în derby-urile cu Manchester City şi Arsenal, jucătorul de 17 ani dă dovadă de multă maturitate în jocul pe care îl practică şi ajută echipa pe plan ofensiv mai mult decât mulţi jucători cormorani. Sezonul trecut nu am avut un astfel de jucător sau cel puţin Sterling nu a primit atâta încredere din partea lui Kenny Dalglish, aşa că l-am putea trece la capitolul "transferuri". Chiar dacă împlineşte 18 ani abia în Decembrie, Sterling pare să devină titular incontestabil în flancul stâng al atacului. Părerea mea este că el şi rivalul său din meciul de ieri, Alex Oxlade-Chamberlain, sunt cele mai mari speranţe ale fotbalului englez, cei mai buni tineri jucători.

   Sterling pare să evolueze de la meci la meci şi sperăm să o ţină tot aşa. Un astfel de jucător rar mai vezi şi eu sper să fie şlefuit cu mare atenţie un asemenea diamant.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.