marți, 25 septembrie 2012

Acum începem sezonul


     Nu sunt eu cel care spune că pentru Liverpool acum începe sezonul. Marii jurnalişti şi jucători legendari cormorani afirmă acest lucru, iar dacă şi Gerrard spune că echipa nu e departe de declick, nu pot decât să îi-îl cred.
  
   Nu mă interesează aberaţiile unora dintre voi. Noi putem să ne spunem punctul de vedere şi să sperăm, fiecare în felul lui ca echipa să meargă mai bine, dar cei care se perindează în jurul clubului pot spune ce se petrece la echipă, şi lor trebuie să le dăm crezare.

   Mâine dăm piept cu West Brom. Aşteptaţi să îi umilim? Vreţi răzbunare? Eu cred că înainte de toate, trebuie să respectăm adversarul  ca să nu pierdem singura şansă de a-l învinge. 

   Cum e un meci pe care îl jucăm cu echipa cu care am jucat în debutul sezonului, să zicem că pentru Liverpool acum începe sezonul.

   Ca nişte suporteri cu o mentalitate demnă de admirat, eu zic să treceţi peste "dezastrul" din meciul cu United, pentru că nimic nu poate să întoarcă scorul final. Nimic. 

   Sunt sigur că o să îi învingem pe cei de la West Brom şi vom obţine şi cele trei puncte cu Norwich.

   Dacă nu mai credeţi în manager şi în jucători, în performanţă, atunci cine să o facă? Adversarii? Cred că noi suntem adversarii noştri, înainte de toate, prin imaginaţia obscură care ne întunecă după rezultate nefavorabile. 

   Totul e în noi. YNWA.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.