luni, 24 septembrie 2012

Cam nasol cu accidentările . . .


   După ce am tot reflectat la meciul cu Manchester United, vă propun să revenim pe la Melwood, pentru a vedea care este situaţia jucătorilor accidentaţi, în urma acelor ciocniri crâncene din timpul derby-ului de duminică.

   Cum nu se putea mai rău, am şi pierdut partida cu diavolii, chiar dacă a fost nemeritat, însă la această durere ca să zic aşa, se mai adaugă şi cei trei jucători care s-au accidentat în acest duel.

   Ăştia de pe site au scris că Martin Kelly va lipsi puţin cam multicel, după ce fundaşul englez a suferit o ruptură cam naşpa în zona genunchiului drept. Mai rău este că acea zonă va trebui refăcută cumva de către medici, semn că indisponibilitatea acestui jucător va domina următoarea perioadă. Păcat ...

   Daniel Agger este cam în aceeaşi situaţie cu Martin Kelly, poate un pic mai bine. Danezul suferă de un fel de contuzie a unui os din jurul genunchiului stâng. Medicii zic că acel os ar fi fost învineţit sau zdrobit, că nici eu nu prea am înţeles. Oricum, cert este că acest jucător va fi testat în următoarele zile, pentru a determina perioada absenţei şi când se va putea întoarce la antrenamente.

   Ultimul accidentat din tabăra cormoranilor în partida de pe Anfiled este Fabio Borini. Jucătorul italian are probleme cu glezna dreaptă, iar în urma testului cu raze X, nu s-a descoperit nici o fractură. Totuşi, medicii îi vor face mâine un altfel de test, pentru a clarifica problema.

   Ce am concluzionat eu este că Rodgers se află într-o situaţie cam delicată. Lotul nu era numeros, iar cu aceşti absenţi, vom vedea nume noi în primul unsprezece şi alte convocări de pe la academie. Mă aştept ca în locul lui Agger să intre Carragher sau Coates, Johnson să treacă pe dreapta în locul lui Kelly, iar Jose Enrique să revină pe stânga în locul lui Johnson. Totuşi, ar mai fi o soluţie în cazul indisponibilităţii lui Enrique, iar această soluţie este Downing, care va juca mai mult ca sigur pe postul de fundaş stânga. Acum sunt curios cum va aborda Brendan aşezarea din atac. Este posibil să joace Suarez ca vârf împins, iar în spatele său să fie o linie care să-i includă pe Suso şi pe Sterling, sau va apela către Yesil, ceea ce eu îmi doresc foarte mult.

   Şi încă o chestie ce am observat eu pe aici. Nu înţeleg de ce unii dintre voi cer plecarea lui Brendan Rodgers. Hellloooo ... aici e Anglia, nu România! Grow up! Dar totuşi, dacă tot o ţineţi pe a voastră, daţi-mi măcar un motiv concret pentru care Rodgers ar trebui să plece, dar concret să fie ... nu pălăvrăgeli şi atitudini de fan român. Aştept ca cei în cauză să se ridice şi să spună, ca să putem dezbate subiectul la sânge, poate ne conving şi pe noi, cei care încurajăm echipa această minunată, că Rodgers trebuie să plece ...

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.