sâmbătă, 22 septembrie 2012

La ce să ne aşteptăm în celebrul derby . . .


   Favoriţii noştri joacă în această etapă cu Manchester United, zic eu într-un derby mai aşteptat decât cel cu Everton. Să-i dăm Cezarului ce este al Cezarului ... recunosc că dracii au cam dominat campionatul britanic în ultimii ani, însă Liverpool trebuie să aibă mereu impresia că într-un meci cu United, fie în deplasare, fie acasă, doar victoria trebuie atinsă, iar uneori e bun şi egalul pe Old Trafford.

   Manchester United - un nume destul de răsunător în fotbalul mondial. Mă cuprinde frica mult mai mult când ştiu că Robin Van Persie va ataca poarta lui Pepito Reina. Ăsta este un atacant special pentru mine. Deocamdată nu am găsit nici o abilitate a unui striker, pe care el să nu o deţină. După mine, e atacantul perfect ... mai perfect decât Messi sau Cristiano Ronaldo. Acest personaj olandez ne poate executa silit, însă când ştiu că spatele nostru este ţinut de nişte jucători precum Skrtel şi Agger, mă mai uşurez (nu în pantaloni). Din câte am citit prin presă, Rooney şi Ashley Young ar putea juca, însă nu prea mult. Depinde de moşneagul lor dacă îi va selecta în lotul pentru această partidă sau nu. Totuşi, am auzit că nu sunt 100% pregătiţi. Sper să am dreptate. Jocul lor nu prea mă impresionează şi sunt extrem de încrezător că îi putem anihila.

   Asta e chiar adevărată ... Când spui Liverpool, spui Steven Gerrard. Cel mai şmecher mijlocaş pe care l-a avut Anglia în ultimii zece ani. Mai e un Suarez pe acolo, care face ravagii prin apărările adverse, iar United a făcut cunoştinţă cu acest lucru. Sunt extrem de curios cum va arăta primul unsprezece pe care îl va trimite Rodgers în teren. Cert este că va fi o aşezare formată din jucători foarte determinaţi, dar parcă văd că îi dominăm copios, avem vreo două-trei bare şi se termină 1-1 sau 2-2. Doamne ... NU mă asculta în acest caz. Pe de altă parte, aduc în discuţie un jucător foarte bun, un viitor star - Jonjo Shelvey. Era o discuţie pe aici cu privire la titularizarea lui. Având în vedere ultimele evoluţii ale englezului, merită pe deplin să fie titular în partida cu trupa lui Fergie. Ce afacere am făcut cu acest chelios ...

   Un alt avantaj este acela că jucăm pe Anfield. Suporterii vor fi în spatele băieţilor, noi din faţa TV-ului la fel. Pentru mine, un egal reprezintă un eşec, iar o înfrângere ar reprezenta un eşec total.

   În mine miroase a bine ... cred că vom triumfa şi aşa sper să fie. Nu prezic nimic, dar dacă aveţi voi vreun pronostic, faceţi-l cunoscut pe aici. Sper să ne vedem după meci, într-un număr cât mai mare şi cu bucurie pe feţe. Voi aveţi ceva fluturaşi prin stomac ... speranţe de bine ... victorie ... dominare? Cam cum e văzută acestă partidă prin mintea voastră? Vă salut şi vă respect pe toţi.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.