luni, 19 decembrie 2011

Downing - "Am venit la o echipă de top !"

 
   Stewart Downing a fost huiduit la revenirea sa pe Villa Park, dar de această dată în calitate de jucător a lui Liverpool. 

   Cu toate acestea, huiduielile nu au fost o problemă pentru el, deoarece se aştepta la o asemenea atitudine din partea suporterilor echipei gazdă, dar crede că această victorie a lui Liverpool argumentează şi mai mult plecarea sa pe Anfield, lăsând-o baltă pe Aston Villa, după ce a depus aşa numita 'cerere de transfer'.

     " Ştiam că voi fi huiduit, dar acest lucru nu a reprezentat o problemă pentru mine. Am fost concentrat doar pe obţinerea unui rezultat bun pe Villa Park. "

     " Am fost echipa mai bună de pe teren - e clar! Cred că astăzi am demonstrat de ce am vrut să vin la Liverpool, iar acest lucru nu are o legătură cu banii, dar am venit la o echipă de top. Doar uitaţi-vă la jucătorii de pe banca de rezervă care nu prind echipa - acest lucru demonstrează cât de puternici suntem. " a mai adăugat Downing.

   Privind o statistică interesantă a acestui sezon, am descoperit că jucătorii lui Liverpool au lovit bara porţii adversarilor de 17 ori, ceea ce spune multe despre potenţialul echipei lui Kenny. Sperăm ca pe viitor să transformăm aceste bare în goluri, pentru că ar fi mult, mult mai bine.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.