marți, 13 decembrie 2011

Spearing vrea să devină titular incontestabil


     Micuţul mijlocaş la închidere Jay Spearing încearcă să profite de indisponibilitatea lui Lucas şi să se înroleze permanent în unsprezecele de start al managerului Kenny Dalglish.

     " Kenny mi-a dat multă încredere şi mi-a dat şansa de care au nevoie tineri jucători ca mine. 


   Totuşi, în mare măsură , titularizarea depinde de mine, de efortul depus de mine pentru a mă auto-propulsa titular. E multă muncă în spatele acestei relizări.


   Sunt la un club arhicunoscut şi patronii susţin necondiţionat managerul. Un club aşa mare întotdeauna atrage fotbalişti mari.


   E visul meu să joc săptămânal titular. Deci de mine depinde ca zilnic să îl impresionez pe manager, pentru că atunci când va venii perioada de achiziţii să zică: <avem nevoie de achiziţii!> pe un post ca al meu, sau să se declare mulţumit şi să spună că că e o zonă bine-acoperită " a declarat "spiriduşul" de la mijlocul terenului.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.