miercuri, 28 decembrie 2011

Este acest sezon compromis?


     Mari speranţe ne-am făcut după cele 100 de milioane de lire investite în vară, în zadar se pare...
   Ultimatumul impus de Henry este accederea în primele patru, obiectiv din ce în ce mai greu accesibil...
   Echipa nu dă randamentul pe care îl aşteaptă fanii. Să recunoaştem că nu e doar lipsa de şansă principala scuză pentru rezulatatele neaşteptate. Sunt de acord că sunt mulţi jucători care abia de o jumătate de sezon încearcă să formeze o echipă...e greu la început...
   Sincer eu cred că nu o să accedem în Big4.
   Mi-aş dori dar nu cred că e posibil în acest sezon. E clar că încă nu avem o echipă închegată şi nici nu o să avem peste noapte. Ştiu că e greu, sună urât, dar trebuie să mai aşteptăm un sezon pentru a ridica pretenţii pentru performanţe.
   E frustrant când nu câştigi meciuri câştigabile, dar asta e situaţia.
   Prezentul e gri.
   Nu ştiu ce achiziţii se vor face în campania care stă să înceapă, dar şi cei care probabil vor veni, nu vor aduce fericirea instant. Nici nu ştiu ce transferuri mi-aş dori...
   Cred că pentru acest sezon ar fi foarte bine şi dacă echipa ar prinde un loc de Europa League, nu e o competiţie în care ar trebui să ne fie ruşine să evoluăm, e o ruşine să nu evoluezi în nicio cupă europeană.      
   Astfel cu un sezon european, unii jucători ar mai câştiga experienţă, rezervele ar avea şansa la mai multe meciuri...etc...
   Poate că mă înşel, dar parcursul echipei asta mă face să cred: că nu vom accede în primele patru.
   Ştiu, în retur băieţii se vor mobiliza altfel. Sper că aşa va fi şi sper să mă facă să regret că am scris aceste lucruri.
   Indiferent, eu zic că viitorul arată bine.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.