sâmbătă, 4 februarie 2012

Kuyt - mândru că a atins cota 50



     Dirk Kuyt s-a declarat încântat de faptul că a reuşit să înscrie 50 de goluri în tricoul lui Liverpool în Premier League, dar dezvăluie şi alte trăiri puternice pe care i le-a oferit clubul.

   " Au fost multe goluri frumoase înscrise în tricoul lui Liverpool - în special golul victoriei în faţa lui Everton, hat-trickul cu United, dar cel mai mult îmi place golul din meciul de pe Anfield cu Chelsea.

   Peter Crouch a întors mingea spre mine şi am şutat fără speranţă pentru Petr Cech. A fost un gol special, dar sunt mândru de toate golurile pe care le-am marcat pentru acest club.

   E superb să ating cota 50 în Premier League.

   Nu foarte mulţi fotbalişti au atins aceată cotă pentru club, în special olandezi nu prea au atins această cifră în Premier League, deci e frumos să găseşti plasa.

   Am fost nevoit să aştept dar am ştiut că va veni clipa şi am muncit din greu  pentru asta " a declarat Dirk Kuyt.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.