miercuri, 1 februarie 2012

Kuyt: " Abia aşteptăm meciul cu Tottenham! "

   
   Dirk Kuyt se simte foarte bine în tricoul cormoranilor, după ce a reuşit în partida de aseară să marcheze golul cu numărul 50 pentru el, în Barclays Premier League. Tot el a marcat şi golul victoriei din FA Cup, atunci când băieţii lui Dalglish au trecut de Manchester United cu scorul de 2-1. 

     " Am marcat în sfârşit, dar mi-a luat ceva timp. A fost frumos să marchez golul victoriei împotriva lui Manchester United şi totodată golul cu numărul 50 pentru mine, iar acest lucru mă face mândru, deoarece nu prea mulţi jucători olandezi au venit aici şi au reuşit o asemenea performanţă. "

     " Cel mai important lucru a fost victoria echipei. A fost un meci greu pentru noi, datorită faptului că veneam după partida din Carling Cup şi după cea cu Manchester United, dar am practicat un joc bun, am pasat mingea foarte bine, ne-am creat şanse şi am fost răbdători. Am meritat victoria! " a declarat Kuyt, cu privire la partida cu Wolverhampton.

   Liverpool îşi îndreaptă acum atenţia spre derby-ul din etapa următoare, atunci când echipa lui Harry Redknapp, Tottenham Hotspur, ne vizitează pe Anfield, cu speranţa obţinerii unul rezultat bun.

     " După meciul cu Bolton eram dezamăgiţi cu toţii, dar într-o săptămână am reuşit să schimbăm totul, iar acest lucru scote în evidenţă caracterul puternic al nostru şi calitatea echipei. "

     " Înainte de acest meci, ne spuneam unul la altul în vestiar că trebuie să câştigăm, pentru că riscăm să pierdem alte puncte importante. Totul ţine de noi, şi am arătat împotriva lui City şi United că putem să ne batem de la egal la egal cu cei mai buni. "

     " Vestiarul este un loc al fericirii, iar acum abia aşteptăm partida cu Tottenham, care reprezintă un alt pas important în lupta noastră pentru poziţia a 4-a. " a mai adăugat Dirk Kuyt.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.