sâmbătă, 6 iulie 2013

Altele despre Miki si Suarez...

 

     Sa va spun strict parerea mea despre Suarez si Mkhitaryan.

   Suarez din cate tin eu minte, le-a spus colegilor de la Melwood inainte sa plece la Cupa Confederatiilor, ca se vor revedea si in sezonul urmator. Eu asta am tinut minte si sper sa se tina de cuvant. Ca a debitat mult si a spus nu stiu cate lucruri, asta e peste puterea mea de a intelege. E in ordine, Real Madrid e maximul ce poti sa atingi intr-o cariera de fotbalist. Cine contesta asta? E adevarat, presa din Anglia l-a strivit. Pe drept. Cu toate astea, sper sa ramana la Liverpool.

   Legat de Mkhitaryan, clar ar fi fotbalistul care sa inchege jocul echipei. Ar fi senzational in spatele varfului impins Suarez, ajutat din benzi de aripi. Jocul echipei ar creste vizibil cu Mkhitaryan in echipa. E foarte sigur plecat la Dortmund, ei si ce e cu asta? Eu tin minte ca apropiatii lui spuneau ca ar alege Anglia, Liverpool in defavoarea oricarei altei echipe. Insa poate ca fotbalul din Germania e cel mai in voga, cum era cel din Anglia nu cu multi ani in urma. Da, e greu de refuzat finalista Champions League. Totutsi, pana nu vad ca Dormund anunta oficial transferul armeanului, tot sper sa aiba loc o intorsatura, iar Liverpool sa puna 25 sau 26 de milioane pe masa si sa il transfere.

   Indiferent, timpul le lamureste pe toate...


LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.