joi, 4 iulie 2013

Suarez la Arsenal? Mă lași!


   D'abia astăzi s-a dat publicității o știre destul de naivă - Suarez la Arsenal. Nici acum nu reușesc să înțeleg asemenea tâmpenii. Totuși, cică în Anglia, la una dintre cele mai vestite case de pariuri, foarte multă lume a pariat bani grei pe transferul lui Suarez pe Emirates. Cum'de? Miroase a ceva putred la mijloc.

   Eu unul sunt liniștit. Tot astăzi am citit că Arsenal s-a înțeles în sfârșit cu Real Madrid pentru transferul lui Higuain, iar mutarea se va definitiva cât de curând. Mai au nevoie și de Suarez? Nu cred. Defapt, nici nu îmi este frică de transferul acestuia în echipa lui Wenger. Nu-i văd pe Arsenal peste noi și nu văd cum ar scăpa de presa din Albion dacă se mută din Liverpool la Londra.

   Tot legat de Suarez, am mai auzit că uruguayan-ul ar fi refuzat Realul pentru Arsenal. O mare minciună, zic eu. Mare de tot. Nu știu de ce, dar presimt că sezonul următor îi demolăm pe tunari.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.