joi, 11 iulie 2013

Clarificăm situația lui Downing?


   Astăzi, presa britanică a scris despre un posibil interes al celor de la West Ham United, pentru Stewart Downing. Cu toate acestea, oficialii lor au negat orice știre care transmitea un asemenea mesaj, recunoscând în același timp valoarea ridicată a fostei aripi a lui Aston Villa.

   Stewart nu a reușit să se integreze mai deloc la început în jocul echipei, însă de când a venit Brendan, prin atribuțiile pe care le primește, am văzut un alt jucător pe teren în persoana acestuia. Centrări de calitate, șuturi și incursiuni periculoase, câteva goluri ... asta vrea să vadă Rodgers și asta vrem să vedem și noi. Când am văzut ce prost juca în primele sale partide pe Anfield, nu-mi venea să cred. Urmăresc acest jucător de foarte mult timp și este unul din favoriții mei, dar parcă nu era acel Downing de pe timpul petrecut pe Villa Park. Totuși, în ultimul sezon am văzut o îmbunătățire a jocului său, iar asta îmi dă încredere.

   Eu nu l-aș vinde la West Ham. I-am adus concurență: Luis Alberto și Iago Aspas. Începem și noi să ne ridicăm din prăpastia în care am stat în ultimii ani, dar trebuie să ținem în același timp și de jucători. Nu văd în Downing un fotbalist slab.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.