miercuri, 24 iulie 2013

Pleaca Suarez pana la urma?


     Eu unu nu pot sa imi ascund indignarea dupa ce am vazut ce evolutie scarboasa a avut Suarez in meciul cu Melbourne.

   Se vede din avion lipsa de interes pe care o arata in teren, lipsa de implicare. E incontestabila clasa lui de fotbalist, si erau momente cand o arata, dar... Marmura rece, asta a fost Suarez, de cand l-am vazut la incalzire, apoi pe banca, apoi pe teren. Nu a schitat niciun gest. Nici la gol, ati vazut ca nu s-a bucurat, ba chiar, parca se retragea, sa nu il felicite colegii pentru pasa.

   Probabil ca o sa aiba o discutie aprinsa cu Rodgers pe seama ofertei de la Arsenal, pentru ca oferta trebuia luata in seama, iar fotbalistul anuntat. Si Real Madrid se spune ca il va oferta pe Luis, dar sub nicio forma oferta lor nu va fi mai mica decat a celor de la Arsenal.

   Il iubesc pe Suarez si sunt constient ca avem nevoie de el pentru a reveni cu o echipa decenta in Champions League, insa cred ca daca vrea cu orice pret sa plece, ar trebui lasat sa plece. Dragoste cu forta nu se poate. Eu unu ma gandesc deja la un inlocuitor pentru el.


LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.