marți, 16 iulie 2013

Future LFC Stars?

     Normal ca fiecare suporter LFC sper ca cei nou-veniți la club sa fie viitoare staruri ale echipei, dar in articol voiam sa scriu părerea mea despre Aspas si Alberto. Pentru asta am si cautat pe Youtube videourile cu fazele in care s-au remarcat in meciul cu Preston:


     Aspas mi-a plăcut pentru că e foarte fâșneț, foarte mobil, rapid, agil, toate atributele pe care trebuie sa le aibă o aripă. Mă amuză felul ăn care flutură mâinile pe lângă corp când aleargă. 


   Alberto vede foarte bine jocul. Are unele pase extraordinare prin care luminează jocul; verticalizează foarte bine, e mereu cu privirea sus. Numai bun la mijlocul terenului. Am înțeles că poate să joace pe orice post la mijlocul terenului sau în atac. Are numărul 6, e mijlocaș, e bine constituit fizic și pot deja să spun că îmi place foarte mult. Abia aștept să confirme și meciurile care chiar contează că să îmi iau tricou cu numărul și numele lui.

   Și Iago sper să confirme în meciurile tari din campionat.

   Despre Kolo Toure și Mignolet nu cred că sunt prea multe de spus. Ambii au confirmat în Anglia. Pe Mignolet îl aștept și eu, după cum îmi sugerează rezultatul sondajului bifat de voi, în poartă, în locul lui Reina.

   Despre ei cam atât. De actualitate, Liverpool zboară spre Indonezia și în urmă cu câteva minute au zburat chiar deasupra României.

   YNWA!


LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.