joi, 11 iulie 2013

Poate vine Eriksen...


     Eu unu nu pot sa imi ascund dezamagirea ca Liverpool nu l-a achizitionat pe Mkhitaryan... Daca mai e cineva care nu a aflat, armeanul s-a dus la Dortmund...

   Brendan Rodgers a declarat clar ca doreste sa mai achizitioneze un mijlocas de creatie si cel mai probabil acel fotbalist va fi unul care si-a afirmat deja talentul. Asta reiese din declaratia bosului care a spus ca inainte de campania de achizitii au fost adusi fotbalisti care sa consolideze lotul, urmand ca acum, in plina campanie de achizitii, sa fie adusi fotbalisti care sa intareasca echipa. 

     Nu stiu, bani nu prea are Brendan, dar poate ca intuieste vanzarea lui Suarez si deja si-a facut lista de cumparaturi.

   Sakho si Eriksen sunt posibil in vizorul sau. Agentul lui Eriksen spune ca sunt multe echipe importante pe interesate de danez, iar Laurent Blanc sustine ca situatia lui Sakho la PSG e incerta, iar Liverpool sta la panda pentru serviciile fundasului.

   S-a mai vorbit despre un mijlocas de creatie brazilian de 20 de ani: Bernard...

   Pe undeva mi se pare iminenta plecarea lui Suarez, si mi-ar parea rau daca ar pleca, dar simt ca sunt pregatit pentru orice. Acum sase luni cand a semnat prelungirea contractului a declarat ca e fericit la Liverpool, acum sugereaza la fiecare interviu ca abia asteapta sa plece. Tocmai din cauza asta mi-am si promis ca nu o sa mai imi promit nimic, pentru ca tot ce ma inconjoara face tot posibilul sa se naruie telul meu. De fapt imi doream foarte tare sa il revad pe Suarez la treaba in tricoul lui Liverpool, dar se pare ca nu o sa se mai intample asta, iar eu o sa raman vesnic cu Suarez ca poza de profil pe facebook, asteptand sa revina pe teren....

   "Bucurosi le-om duce toate..."

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.