sâmbătă, 6 iulie 2013

Despre zona ofensivă ...


   Încetul cu încetul îl pierdem din vizor pe Henrikh Mkhitaryan, jucător care este foarte aproape de Borussia Dortmund. Mă mai gândesc și la Suarez. Uruguayan-ul și-a manifestat dorința de a pleca din motive cunoscute doar de el, iar reacția legendelor lui Liverpool este pe măsură - vrea să plece, lăsați-l să plece!

   Dacă pleacă, banii obținuți din urma lui trebuie investiți cu cap. Aici îmi fac câteva probleme. Mi-e frică să nu plece mai târziu, iar cu banii de pe el, pe ultima sută de metri, să aducem și noi ceva de umplutură. Totuși, faptul că este perioada de transferuri din vară îmi dă încredere. Nu știu să fi transferat ceva la repeziciune în ultimii ani, strict în perioada verii. Nu mai vreau să aruncăm bani aiurea. Simt că revenim ușor, ușor acolo unde ne este locul, dar presimt în același timp că orice mic pas greșit ne trage foarte mult înapoi.

   Deja curg variantele pentru înlocuirea lui Suarez. Una dintre ele este reprezentată de francezul Loic Remy. QPR a retrogradat, iar plecarea acestuia pare iminentă. Nu l-am urmărit pe Loftus Road, dar știu că a marcat vreo 14 goluri în sezonul trecut. Sincer, nici nu știu ce tip de atacant este: de careu / de viteză, dribling. Prețul acestuia ar fi acceptabil, dar până la acesta, trebuie să se mai întâmple multe lucruri.
   

   Se zvonea la un moment dat și de Wilfried Bony, jucător care evoluează pentru Vitesse Arnhem, în Olanda. L-am urmărit de câteva ori și pot să spun că mi-a plăcut. Un alt atacant care mi-a fost și îmi este pe plac este Bafetimbi Gomis de la Lyon. Totuși, socoteala noastră nu se potrivește de fiecare dată cu cea a lui Rodgers.

   Mă bazez pe Brendan pentru transferurile care urmează să le mai facem. Cred că știu ce vrea să mai aducă: un fundaș, un mijlocaș ofensiv de creație și un atacant, în cazul în care pleacă Suarez.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.