joi, 18 iulie 2013

Cine este Bernard, ultima noastră țintă?!


   Bernard, Bernard, Bernard ... cred că am auzit numele ăsta în ultimele zile de foarte multe ori. Pare a fi un jucător găsit de Brendan Rodgers, care ar putea deveni al cincilea transfer al cormoranilor. Joacă în Brazilia, la Atletico Mineiro, fiind aripă stânga. La cei 20 de ani pe care îi are, a fost chemat deja la naționala mare a Braziliei, în tricoul căreia a bifat câteva aparențe. Clauza acestuia ar fi de 20 de milioane de lire sterline.

   Sincer, nu l-am văzut niciodată jucând. Cum am aflat de el, cum am început să mă documentez. Este tipul de jucător care trece de adversar doar din mișcare. Se joacă cu mingea mai ceva ca pisica cu șoarecele și creează șanse importante de gol. Ca aripă stânga, a marcat 11 goluri din 36 de partide în sezonul trecut, pentru echipa la care evoluează. Vorbind la modul general, este un alt Coutinho al fotbalului.

   Bine, campionatul brazilian nu e Premier League, dar dacă Brendan l-a zărit de ceva vreme, de ce să nu-l achiziționăm?! Nu știu cât de corect este prețul la care s-ar putea face afacerea - 15 milioane de lire sterline. Totuși, trebuie gândit mult și bine înainte de a ne decide să înaintăm o ofertă pentru el, asta dacă chiar există interes din partea noastră. 

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.