miercuri, 25 septembrie 2013

Am ratat-o și p-asta! United 1-0 L'pool


   În primul rând, sunt foarte dezamăgit de rezultatul acestei partide, dar și foarte supărat, pentru că nu-mi place jocul pe care-l prestăm. Aici intră în calcul mai multe chestii, pe care o să le detaliez pe parcursul acestei postări.

   Deci, am ratat calificarea mai departe în Capital One Cup, după ce am pierdut pe terenul lui Manchester United, cu scorul de 1-0. Managerul diavolilor roșii, David Moyes, a trimis în teren mulți jucători care nu prea evoluează în Premier League, în timp ce Brendan a apelat la cel mai bun prim unsprezece, incluzându-l aici și pe Suarez, dar degeaba.

   Mi se pare că suntem foarte dezorganizați, că Brendan este depășit de foarte multe ori de situație, că jucăm total haotic, fără niciun Dumnezeu. A început din nou cu Kolo Toure în dreapta, căruia nu am ce să-i reproșez, dar pe plan ofensiv am fost zero pe partea lui. Pe Enrique l-am mai văzut centrând, dar pe Kolo niciodată. Chiar o să mai continue cu astfel de experimente? Iarăși, încă o mare prostie a făcut prin introducerea lui Kelly ca mijlocaș dreapta. Eu nu l-am văzut deloc în meci pe Martin. Ce se întâmplă cu noi? Unde este acel Liverpool care-mi ținea adrenalina la maxim?

   La gol a greșit Enrique, care l-a scăpat din marcaj pe Hernandez. Ce să mai spun de loviturile noastre de la colț. Ineficiență totală. Nu am mai marcat un gol dintr-o astfel de fază de pe vremea lui Pazvante Chioru'.

   Parcă văd că ratăm calificarea și în FA Cup, iar în campionat terminăm iarăși pe locul 7 sau 8.

   Urmează partida cu Sunderland din Premier League, codașa clasamentului. Dacă nici pe ăștia nu-i batem ...

   În concluzie, sunt extrem de supărat. Poate meritam să jucăm prelungiri, dar eu consider că am jucat slab de tot, aproape de nivelul inferior atins în partida cu Southampton, cu excepția faptului că am mai avut niște ocazii câteodată. Sper să ne revenim.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.