sâmbătă, 21 septembrie 2013

Post-Southampton


   Eu unul nu am vazut meciul cu Southampton; am vazut doar golul dar pot sa pun unele lucruri pe marginea meciului, lucruri pe care le intuiesc.

   Pentru inceput, unii spun ca a fost fortata introducerea lui Sakho, pentru ca s-au dat niste bani importanti pe el si trebuie sa joace titular. Nu cred ca e intemeiata aceasta spusa. Apoi, am jucat cu o linie de patru fundasi, toti fundasi centrali de meserie, reprofilati. Ar fi fost o naivitate sa astepti ca un fundas central, chiar el si cu abilitati de fundas lateral sa iti faca faza ofensiva la fel de bine ca un fundas lateral de meserie. Asta pentru ca am inteles ca in atac nu prea am contat. Chiar daca uneori urcarile in atac ale lui Enrique si Johnson sunt penibile, de cele mai multe ori sunt benefice pentru constructia atacului. In fine...

   Nu cred ca e cazul sa sarim cu comentarii caustice dupa aceasta infrangere. Se intampla. Cu siguranta altfel ar fi aratat meciul daca Brendan ar fi avut la dispozitie intreg lotul. Dupa cum a scris si Vicentiu mai jos, asteptam sa revina Suarez, Johnson, Cissokho, Coutinho, Allen... Altfel o sa arate primul unsprezece cu ei.

   Daca noi nu sustinem echipa, atunci cine sa o faca? Urmeaza meciul cu United si revenirea lui Suarez. YNWA!


LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.